">
Inloggen
Nog niet geregistreerd? Schrijf nu in
Vacature aanmelden
  • No Cure, No Pay
  • Snel de juiste kandidaat
  • Vast en/of tijdelijk personeel

 

Vacature aanmelden

Juridisch secretaresse Amsterdam


				Juridisch secretaresse Amsterdam
Naam: Juridisch secretaresse Amsterdam

CV:

Personalia:
Naam:                    Sylvia 
Woonplaats:          Amsterdam
Geboortedatum:    1965
Nationaliteit:           Nederlandse

Opleidingen:
2001                     Cursus PowerPoint gevolgd bij Broekhuis Training, in januari
1999                     Cursus Word gevolgd bij Randstad, in november
1995 – 1996         Cursus secretaresse gevolgd bij Instituut Scheidegger
                              Diploma gehaald in 1996
1992 – 1993         Thuiscursus Spaans voor beginners bij de LOI
1982 – 1986          MEAO, secretariële richting: Nederlands, Engels, Spaans, Rechten, Algemene Economie, Typen en steno
                              Ook 1 jaar Assurantiën gevolgd
                              Deelcertificaat Nederlands gehaald in 1986
1977 – 1982          Mavo, diploma gehaald (C-niveau)

Werkervaring:
2010-heden :       Secretaresse, De Loyd Belastingadviseurs, Amsterdam 

Alle juridische handelingen voor het notariaat, waaronder:
Zelfstandig maken van eenvoudige conceptakten
Uitvoeren recherches en controleren daarvan
Passeer klaarmaken van akten
Maken van afschriften, volmachten en onderhandse stukken
Alle administratieve werkzaamheden, waaronder:
Zelfstandig uitvoeren van correspondentie
Uitwerken brieven en stukken, controle op namen, data, adressen, taal- en spellingfouten
Opmaak en verzenden van brieven en stukken
Telefoonbehandeling
Dossierbeheer, waaronder:
Nieuwe zaken aanmaken
Dossiers aanleggen en op orde houden
Beheren en archiveren van dossiers
Agendabeheer
Alle overige secretariële werkzaamheden

2003 –2009           Juridisch secretaresse, AKD Prinsen Van Wijmen N.V.

Alle juridische handelingen voor het advocatuur/notariaat, waaronder:
Zelfstandig maken van eenvoudige conceptakten
Uitvoeren recherches en controleren daarvan
Passeer klaarmaken van akten
Maken van afschriften, volmachten en onderhandse stukken
Alle administratieve werkzaamheden, waaronder:
Zelfstandig uitvoeren van correspondentie
Uitwerken brieven en stukken, controle op namen, data, adressen, taal- en spellingfouten
Opmaak en verzenden van brieven en stukken
Telefoonbehandeling
Dossierbeheer, waaronder:
Nieuwe zaken aanmaken
Dossiers aanleggen en op orde houden
Beheren en archiveren van dossiers
Agendabeheer
Alle overige secretariële werkzaamheden
Het maken en uitwerken van processtukken voor de rechtbank; pro forma zaken, uitbrengen dagvaardingen, conclusies e.d.
Het beheren en bewaken van de termijnen
Behandelen van post/ fax en e-mails, zowel in- als uitgaand
Het aanpassen van stukken
Alle overige secretariële werkzaamheden

2002 – 2003        Juridisch secretaresse, Raad voor Arbitrage voor de Bouw

Het inschrijven van nieuwe geschillen
De uitnodigingen versturen naar partijen om te reageren
Vaststelling mondelinge behandelingen
Het opmaken van de uitspraak (vonnis); en alle correspondentie die hiertussen zitten.
De meest voorkomende secretariaatswerkzaamheden, waaronder:
post aannemen, post versturen, telefoonbehandeling.
Gewerkt met WP in plaats van Windows. Sinds mei 2003 overgegaan op Windows XP Professional

2000 – 2001          Juridisch secretaresse, Notariskantoor Boekel De Nerée

Verantwoordelijk voor de verzorging van correspondentie als brieven, akten en rapporten in het Nederlands en de moderne talen, aangeleverd middels concept, dictafooncassette of diskette
verantwoordelijk voor het vastleggen van afspraken en verschaffen van gegevens over afspraken, planning, voortgang, voor de administratie van dossiers, akten enz.
aannemen van telefoon
post behandeling zowel in- als uitgaand; en alle voorkomende secretariaatswerkzaamheden

1986 – 2000          Baliemedewerkster, Postkantoren B.V.

1986                      Receptioniste/telefoniste, Biesheuvel Honda

Overig:
Competenties:

Goede communicatieve vaardigheden
Goede kennis van MS Office, waaronder Word, Excel en PowerPoint
Goede beheersing van het Nederlands, zowel in woord als geschrift
Redelijke beheersing van het Engels, zowel in woord als geschrift
Ruime secretariële ervaring
Uitstekende typevaardigheid

Salarisindicatie:       2800 euro per maand

Beschikbaarheid:    40 uur per week, in overleg

 

CombiCare OCLC B.V. Topdesk AkzoNobel Blinker Unilever Projectplace GGD Rotterdam CBRE Global Investors (ING real estate) Flink B.V.