Juridisch secretaresse Amstelveen
Naam:
Juridisch secretaresse Amstelveen
CV:
Personalia:
Naam: Jacqueline
Woonplaats: Amstelveen
Geboortedatum: 1964
Nationaliteit: Nederlandse
Opleidingen:
1983 -1984 HBO Pedagogische Academie
1983 HAVO Diploma behaald
Cursussen/trainingen:
Secretaresse Perfectioneringcursus
Cursus Communicatie & Incasseren
Diverse cursussen om te werken met verschillende hard- en software
Werkervaring:
2005 - heden Juridisch Secretaresse/ Officemanager, Heering Associates, Amsterdam
Als Officemanager ben ik verantwoordelijk voor het secretariaat en stuur ik twee secretaresses aan. De taken die ik voor mijn rekening neem, zijn het regelen van drukwerk, inkoop, seminars organiseren en de communicatie met het andere kantoor. Ook beheer ik de financiële administratie, waaronder de debiteurenadministratie en declareer ik. Ook houd ik de zakenadministratie up-to-date en verricht ik hand-en-spandiensten voor een gestationeerde collega in Parijs. Daarnaast verricht ik taken op het gebied van personeelszaken. Kortom: ik fungeer echt als een duizendpoot.
1998 - 2005 Officemanager, Kroom BV, Aalsmeer
Als Officemanager beantwoordde ik de telefoon, verwerkte de post en beheerde de agenda. Ook notuleerde ik bij vergaderingen, archiveerde gegevens en verzorgde ik het boekwerk. Tevens verrichtte ik P&O werkzaamheden. Bovenal verrichtte ik alle voorkomende werkzaamheden die het werk van de twee directeuren verlichten.
1988 - 1994 Secretaresse, Transavia Airlines, Schiphol
Als secretaresse heb ik hier een archiefsysteem opgezet, verzorgde ik presentaties, reizen en conferenties. Ook opleidingen voor monteurs in Nederland en de Verenigde Staten verzorgde ik. Tevens werkte ik aan personeelszaken. Daarnaast verrichtte ik de voorkomende werkzaamheden als het bedienen van de telefoon, verwerking van de post, beheer van de agenda en tevens notuleerde ik voor overleggen.
1984 - 1988 Secretaresse, ABN Bank, Amstelveen
1984 Administratief Medewerker, AMRO Bank, Eindhoven
Overig:
Rijbewijs: Ja
Talen:
Nederlands: mondeling: uitstekend schriftelijk: uitstekend
Engels: mondeling: goed schriftelijk: goed
Duits: mondeling: redelijk schriftelijk: redelijk
Competenties:
Sociaal en communicatief vaardig
Organisatorisch sterk
Teamspeler en zelfstandig
Inventief en ondernemend
Leidinggevende capaciteiten
Computervaardigheden:
goed bekend met MS Word, Exact, Outlook en Excel en het boekhoudkundig programma AEC.
Salarisindicatie: 3100 op basis van 40 uur
Beschikbaarheid: 32 uur per week ( per in overleg )
Naam: Jacqueline
Woonplaats: Amstelveen
Geboortedatum: 1964
Nationaliteit: Nederlandse
Opleidingen:
1983 -1984 HBO Pedagogische Academie
1983 HAVO Diploma behaald
Cursussen/trainingen:
Secretaresse Perfectioneringcursus
Cursus Communicatie & Incasseren
Diverse cursussen om te werken met verschillende hard- en software
Werkervaring:
2005 - heden Juridisch Secretaresse/ Officemanager, Heering Associates, Amsterdam
Als Officemanager ben ik verantwoordelijk voor het secretariaat en stuur ik twee secretaresses aan. De taken die ik voor mijn rekening neem, zijn het regelen van drukwerk, inkoop, seminars organiseren en de communicatie met het andere kantoor. Ook beheer ik de financiële administratie, waaronder de debiteurenadministratie en declareer ik. Ook houd ik de zakenadministratie up-to-date en verricht ik hand-en-spandiensten voor een gestationeerde collega in Parijs. Daarnaast verricht ik taken op het gebied van personeelszaken. Kortom: ik fungeer echt als een duizendpoot.
1998 - 2005 Officemanager, Kroom BV, Aalsmeer
Als Officemanager beantwoordde ik de telefoon, verwerkte de post en beheerde de agenda. Ook notuleerde ik bij vergaderingen, archiveerde gegevens en verzorgde ik het boekwerk. Tevens verrichtte ik P&O werkzaamheden. Bovenal verrichtte ik alle voorkomende werkzaamheden die het werk van de twee directeuren verlichten.
1988 - 1994 Secretaresse, Transavia Airlines, Schiphol
Als secretaresse heb ik hier een archiefsysteem opgezet, verzorgde ik presentaties, reizen en conferenties. Ook opleidingen voor monteurs in Nederland en de Verenigde Staten verzorgde ik. Tevens werkte ik aan personeelszaken. Daarnaast verrichtte ik de voorkomende werkzaamheden als het bedienen van de telefoon, verwerking van de post, beheer van de agenda en tevens notuleerde ik voor overleggen.
1984 - 1988 Secretaresse, ABN Bank, Amstelveen
1984 Administratief Medewerker, AMRO Bank, Eindhoven
Overig:
Rijbewijs: Ja
Talen:
Nederlands: mondeling: uitstekend schriftelijk: uitstekend
Engels: mondeling: goed schriftelijk: goed
Duits: mondeling: redelijk schriftelijk: redelijk
Competenties:
Sociaal en communicatief vaardig
Organisatorisch sterk
Teamspeler en zelfstandig
Inventief en ondernemend
Leidinggevende capaciteiten
Computervaardigheden:
goed bekend met MS Word, Exact, Outlook en Excel en het boekhoudkundig programma AEC.
Salarisindicatie: 3100 op basis van 40 uur
Beschikbaarheid: 32 uur per week ( per in overleg )