Petra
Naam:
Petra
CV:
Personalia:
Naam Petra V.
Geb. datum 1967
Woonplaats Oegstgeest
Nationaliteit Nederlandse
Opleidingen/cursussen:
1982-1986 MAVO Duinzicht Lyceum, Oegstgeest
1987-1988 Schoevers Opleidingen (receptioniste),Den Haag
2002 EHBO Vereniging, Oegstgeest
Werkervaringen:
2008-Heden Receptioniste/administratief medewerkster, House of Vision
Telefoon beantwoorden van verschillende bedrijven en doorverbinden met de juiste persoon. Het boeken van vergaderruimte en het klaarmaken hiervan. Postverwerking, zoals inkomende post verwerken in Excel en uitgaande post voorzien van etiketten, frankeren en versturen. Ondersteuning bij feesten en borrels: Cadeaus regelen, gastenlijst bijhouden. Bijhouden wie er nog niet gereageerd hebben en actie ondernemen. Bestellen van kantoorartikelen en zorgen dat het bij de juiste persoon terecht komt. Het up to date houden van diverse lijsten en doorsturen naar alle medewerkers van het kantoor. Invoeren en bijhouden van diverse lijsten in een Excel bestand. Debiteurenbeheer. Assisteren bij het interviewen van sollicitanten.
2006-2008 Receptioniste, Mexx Europe
Telefoon beantwoorden en klanten doorverbinden met de juiste persoon. Contact onderhouden met bedrijven waar abonnementen zijn ondergebracht. Tevens het benaderen van het personeel voor het eventueel verlengen en of stopzetten van een abonnement. Ook komen hierbij natuurlijk alle zaken die niet juist verlopen en uitgezocht dienen te worden. Dit allemaal zelf archiveren en bijhouden in een Excel bestand. Organiseren van het Sinterklaasfeest. Het benaderen van een school om meubelen te lenen. Alle bestellingen van Mexx medewerkers voor cadeaus verwerken in een Excel bestand. Bijhouden wie nog niets ingeleverd had en actie ondernemen. De bestelling daadwerkelijk doorvoeren en zorgen dat alles ook leverbaar is en anders een goede 2de optie aanbieden. Het boeken van vergaderruimtes en het klaarmaken hiervan. De postverwerking doen zoals de inkomende en uitgaande brieven verwerken. Koeriers bestellen, telefonisch of per computer. Excel bestanden maken van enquêtes die gehouden zijn. Het up to date houden van de telefoonlijsten die door de recepties en medewerkers gebruikt worden. Verwerken van binnenkomende faxen.
2003-2006 Bar- en receptiemedewerkster, Sauna Warmond
Als gastvrouw klanten in en uitschrijven via de computer. Klanten bedienen achter de bar en in het restaurant. Klanten te woord staan als ze klachten hadden en een oplossing proberen te vinden.
1999 Receptioniste, Dekker Elefanti/Protest, Warmond
1990-1995 Administratief medewerkster, Duivestein Techniek B.V.
Telefoon beantwoorden en bestellingen opnemen of doorverbinden met de juiste persoon. De bestellingen van klanten uitvoeren, inpakken en verzenden. Facturen maken, uitprinten en versturen. De klanten aan de balie te woord staan en helpen met bestellingen of reparaties.
1989 Au-pair in Atlanta, USA
1988-1989 Baliemedewerkster, ABN-AMRO bank
Geld aannemen, tellen, opbergen en op rekening storten. Geld opname regelen voor klant en uitbetalen.
Automatiseringskennis:
Windows, Excel, Word, Outlook, Internet Explorer
Talen:
taal mondeling schriftelijk
Nederlands Goed Goed
Engels Goed Goed
Duits Redelijk Redelijk
Naam Petra V.
Geb. datum 1967
Woonplaats Oegstgeest
Nationaliteit Nederlandse
Opleidingen/cursussen:
1982-1986 MAVO Duinzicht Lyceum, Oegstgeest
1987-1988 Schoevers Opleidingen (receptioniste),Den Haag
2002 EHBO Vereniging, Oegstgeest
Werkervaringen:
2008-Heden Receptioniste/administratief medewerkster, House of Vision
Telefoon beantwoorden van verschillende bedrijven en doorverbinden met de juiste persoon. Het boeken van vergaderruimte en het klaarmaken hiervan. Postverwerking, zoals inkomende post verwerken in Excel en uitgaande post voorzien van etiketten, frankeren en versturen. Ondersteuning bij feesten en borrels: Cadeaus regelen, gastenlijst bijhouden. Bijhouden wie er nog niet gereageerd hebben en actie ondernemen. Bestellen van kantoorartikelen en zorgen dat het bij de juiste persoon terecht komt. Het up to date houden van diverse lijsten en doorsturen naar alle medewerkers van het kantoor. Invoeren en bijhouden van diverse lijsten in een Excel bestand. Debiteurenbeheer. Assisteren bij het interviewen van sollicitanten.
2006-2008 Receptioniste, Mexx Europe
Telefoon beantwoorden en klanten doorverbinden met de juiste persoon. Contact onderhouden met bedrijven waar abonnementen zijn ondergebracht. Tevens het benaderen van het personeel voor het eventueel verlengen en of stopzetten van een abonnement. Ook komen hierbij natuurlijk alle zaken die niet juist verlopen en uitgezocht dienen te worden. Dit allemaal zelf archiveren en bijhouden in een Excel bestand. Organiseren van het Sinterklaasfeest. Het benaderen van een school om meubelen te lenen. Alle bestellingen van Mexx medewerkers voor cadeaus verwerken in een Excel bestand. Bijhouden wie nog niets ingeleverd had en actie ondernemen. De bestelling daadwerkelijk doorvoeren en zorgen dat alles ook leverbaar is en anders een goede 2de optie aanbieden. Het boeken van vergaderruimtes en het klaarmaken hiervan. De postverwerking doen zoals de inkomende en uitgaande brieven verwerken. Koeriers bestellen, telefonisch of per computer. Excel bestanden maken van enquêtes die gehouden zijn. Het up to date houden van de telefoonlijsten die door de recepties en medewerkers gebruikt worden. Verwerken van binnenkomende faxen.
2003-2006 Bar- en receptiemedewerkster, Sauna Warmond
Als gastvrouw klanten in en uitschrijven via de computer. Klanten bedienen achter de bar en in het restaurant. Klanten te woord staan als ze klachten hadden en een oplossing proberen te vinden.
1999 Receptioniste, Dekker Elefanti/Protest, Warmond
1990-1995 Administratief medewerkster, Duivestein Techniek B.V.
Telefoon beantwoorden en bestellingen opnemen of doorverbinden met de juiste persoon. De bestellingen van klanten uitvoeren, inpakken en verzenden. Facturen maken, uitprinten en versturen. De klanten aan de balie te woord staan en helpen met bestellingen of reparaties.
1989 Au-pair in Atlanta, USA
1988-1989 Baliemedewerkster, ABN-AMRO bank
Geld aannemen, tellen, opbergen en op rekening storten. Geld opname regelen voor klant en uitbetalen.
Automatiseringskennis:
Windows, Excel, Word, Outlook, Internet Explorer
Talen:
taal mondeling schriftelijk
Nederlands Goed Goed
Engels Goed Goed
Duits Redelijk Redelijk
inAmsterdam
inUtrecht
inZoetermeer
inUtrecht
inUtrecht